PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z TABELĄ ROZMIARÓW

    Wymiany, reklamacje, zwroty

    Wymiana towaru

    EXPRESOWA WYMIANA TOWARU NA NASZ KOSZT !!!!!!!!!!

    PROSIMY WYMIANĘ TOWARU ZGŁOSIĆ NAM MAILOWO, ŻEBY SUKIENKA BYŁA DLA PAŃSTWA ZAREZERWOWANA.

    • Zakupione u nas produkty wymieniamy za pierwszym razem za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
    • Na wymianę towaru masz 21 dni od momentu otrzymania przesyłki.

    Jak wymienić produkt?

    1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany, bądź skontaktuj się z nami sprawdzimy stan magazynowy.
    2. Wymiany dokonać można również na dowolnie wybraną rzecz z oferty Sklepu, nie musi być to ten sam model co jest wymieniany.
    3. W przypadku wymiany na droższy model jest możliwość dopłaty, zaś w przypadku wymiany na tańszy model my zwracamy ci różnice na podane konto.
    4. Zapakuj produkt i oczekuj na kuriera z nową przesyłką, ( mailowo powiadomimy Cię kiedy kurier przyjedzie i czy ten termin Ci odpowiada )
    5. Przy dostawie kurier zabierze od ciebie sukienkę którą wymieniasz, jedynie ją tylko dobrze zapakuj ;)
    6. ZA NIC NIE PŁACISZ CAŁA WYMIANA JEST NA NASZ KOSZT !
    7. Produkty które zostały wymienione nie podlegają zwrotowi, tylko ewentualnie dalszej wymianie.

    Zwrot towaru

    PROSIMY PRZED ZAKUPEM DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ TABELĘ WYMIARÓW ŻEBY UNIKNĄĆ ZWROTU Z POWODU ZAKUPU ZA MAŁEJ SUKIENKI !

    ZAWSZE DORADZAMY W DOBORZE ROZMIARU.

    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014r w ciągu 14 dni kalendarzowych* od daty dostarczenia zamówionego towaru, jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość

    * Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą i nie otrzymuje od nas faktury VAT

    Jak zwrócić towar?

    1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi metkami, w stanie nie zmienionym, jeśli jest taka możliwość w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością, z dołączonym oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i koniecznie dowodem zakupu – rachunkiem
    2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zapachu perfum, proszku po praniu, czy potu!
    3. W przesyłce jest dołączony “Dokument zwrotu / wymiany” – wypełnij go dokładnie i wraz z dowodem zakupu odeślij na nasz adres korespondencyjny. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

    Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres), błędnego numeru konta, czy nie wpisanie go wcale w formularz zwrotu.

    W przypadku wpisania błędnego numeru konta, bądź nie wpisania go wcale – kwota która powinna być zwrócona zostanie wpisana do systemu do wykorzystania na następne zakupy, bądź towar odesłany do klienta z braku skuteczności takiego oświadczenia!

    Oświadczenie możesz napisać również odręcznie.

    Co musi zawierać OŚWIADCZENIE:

    • imię, nazwisko i dane adresowe
    • numer złożonego zamówienia
    • dołączony dowód zakupu otrzymany wraz z zamówionym towarem
    • w piśmie proszę zawrzeć chęć zwrotu towaru z dopisanym numerem konta do zwrotu
    • podać powód z jakiego towar jest zwracany ( opcjonalnie )

    JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU

    1. Po odebraniu przesyłki zwracany towar jest przekazywany do naszego magazynu i sprawdzany
    2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań powiadomimy cię mailowo o przyjęciu zwrotu.
    3. Zwrot należności za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu odbioru przesyłki i sprawdzenia stanu zwracanego towaru, NIE JEGO WYSYŁKI! na podany numer konta w oświadczeniu, bądź przy opcji płatności systemem Payu czy kartą kredytową w ciągu 10 dni. Nie dokonujemy zwrotów na adresy pocztowe – więc prosimy zawsze podać numer konta bankowego.
    4. Przesyłki wysłane po ustawowym terminie, bez oświadczeń o zwrocie, bez dowodów zakupów rachunków, noszone, bez metek – nie zostaną przyjęte i będą odesłane do klienta w ciągu 14 dni.

    Jeśli powyższe zasady nie odpowiadają Państwu prosimy o nie dokonywanie zakupów!

    Każde zamówienie proszę odsyłać osobną paczką!

    Zwracany towar poprzez pocztę polską należy odesłać na adres sklepu: (kurierzy nie doręczają przesyłek na skrytki) podany w formularzu zwrotu!

    Również prosimy nie odsyłać paczek jako biznesowe czy pocztex bo czekają na poczcie tylko 6 dni i czasami nie zdążymy ich odebrać i są zwracane do nadawcy!

    Za błędnie wysłane przesyłki przez klienta ( błędny adres, błędna forma odsyłki uniemożliwiająca nam odbiór przesyłki ) – sklep nie odpowiada!

    Wszystkie przesyłki z poczty odbieramy w terminie do 14 dni ( z uwagi że na pocztę jeździmy rzadko ) prosimy więc cierpliwie czekać na potwierdzenie mailowe odbioru przesyłki i potem przelew zwrotny. Nie odpowiada Ci to proszę NIE KUPUJ U NAS.

    Zawsze potwierdzamy mailowo przyjęcie zwrotu towaru, więc proszę czekać na taką informacją.

    Sklep nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem, czy jakiejkolwiek innej opłaty!

    Celowe nieodebranie przesyłki do Nas

    W przypadku celowego nieodebrania wysłanej do Państwa przesyłki z towarem, czy odmową przyjęcia zwrotu przez sklep – w celu uniknięcia nieporozumień, czy bezpodstawnych oskarżeń pod Naszym adresem, cofnięta przesyłka zostanie przekierowana do działu przesyłek niedoręczalnych poczty polskiej czy firmy kurierskiej.

    Stamtąd będą mogli Państwo taką przesyłkę sobie odebrać. Prosimy jednak o odbieranie przesyłek od Nas!

    Reklamacja towaru

    Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    1. Prześlij do nas produkt który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
    2. Reklamowany towar aby dotarł do właściwej osoby proszę wysłać na adres główny firmy SKLEP I LOVE CHI CHI The Broadway 28-29 W52NP London z dopiskiem – DZIAŁ REKLAMACJI.
    3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
    5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, do przesyłki nie zostanie dołączony opis szkody, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

    Facebook