PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z TABELĄ ROZMIARÓW

    Wymiany, reklamacje, zwroty

    Wymiana towaru

    EXPRESOWA WYMIANA TOWARU !!!!!!!!!!

    PROSIMY WYMIANĘ TOWARU ZGŁOSIĆ NAM MAILOWO, ŻEBY SUKIENKA BYŁA DLA PAŃSTWA ZAREZERWOWANA.

    PO WYSŁANIU TOWARU PODAJ NAM NUMER NADAWCZY, A MY NIE CZEKAJĄC NA PACZKE OD CIEBIE WYSYŁAMY CI WYBRANĄ SUKIENKE NA WYMIANE :)

    • Zakupione u nas produkty wymieniamy za pierwszym razem za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
    • Na wymianę towaru masz 21 dni od momentu otrzymania przesyłki.

    Jak wymienić produkt?

    1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany, bądź skontaktuj się z nami sprawdzimy stan magazynowy.
    2. Wymiany dokonać można również na dowolnie wybraną rzecz z oferty Sklepu.
    3. Do przesyłki dołączyliśmy “Dokument wymiany / zwrotu” – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz.
    4. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij pocztą na adres: ( kurierzy nie doręczają przesyłek na skrytki )

    SKLEP I LOVE CHI CHI
    al.Woj. Polskiego 35
    skr,pocztowa 16
    70-474 Szczecin 34

    1. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – w przeciągu kilku dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
    2. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
    3. Produkty które zostały wymienione nie podlegają zwrotowi, tylko ewentualnie dalszej wymianie.

    Żeby Państwa wymiana towaru przebiegła – szybko i bezproblemowo prosimy przez odsyłką o kontakt z nami w celu wskazania nam modelu na wymianę.

    Zwrot towaru

    PROSIMY PRZED ZAKUPEM DOKŁADNIE SPRAWDZIĆ TABELĘ WYMIARÓW ŻEBY UNIKNĄĆ ZWROTU Z POWODU ZAKUPU ZA MAŁEJ SUKIENKI !

    ZAWSZE DORADZAMY W DOBORZE ROZMIARU.

    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014r w ciągu 14 dni kalendarzowych* od daty dostarczenia zamówionego towaru, jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość

    * Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą i nie otrzymuje od nas faktury VAT

    Jak zwrócić towar?

    1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi metkami, w stanie nie zmienionym, jeśli jest taka możliwość w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością, z dołączonym oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i koniecznie dowodem zakupu – rachunkiem
    2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zapachu perfum, proszku po praniu, czy potu!
    3. W przesyłce jest dołączony “Dokument zwrotu / wymiany” – wypełnij go dokładnie i wraz z dowodem zakupu odeślij na nasz adres korespondencyjny. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

    W przypadku wpisania błędnego numeru konta, bądź nie wpisania go wcale – kwota która powinna być zwrócona zostanie wpisana do systemu do wykorzystania na następne zakupy!

    Oświadczenie możesz napisać również odręcznie.

    Co musi zawierać OŚWIADCZENIE:

    • imię, nazwisko i dane adresowe
    • numer złożonego zamówienia
    • dołączony dowód zakupu otrzymany wraz z zamówionym towarem
    • w piśmie proszę zawrzeć chęć zwrotu towaru z dopisanym numerem konta do zwrotu
    • podać powód z jakiego towar jest zwracany ( opcjonalnie )

    JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU

    1. Po odebraniu przesyłki zwracany towar jest przekazywany do naszego magazynu i sprawdzany
    2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań powiadomimy cię mailowo o przyjęciu zwrotu.
    3. Zwrot należności za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu odbioru przesyłki i sprawdzenia stanu zwracanego towaru, NIE JEGO WYSYŁKI! na podany numer konta w oświadczeniu, bądź przy opcji płatności systemem Payu czy kartą kredytową w ciągu 10 dni. Nie dokonujemy zwrotów na adresy pocztowe – więc prosimy zawsze podać numer konta bankowego.
    4. Przesyłki wysłane po ustawowym terminie, bez oświadczeń o zwrocie, bez dowodów zakupów rachunków, noszone, bez metek – nie zostaną przyjęte i będą odesłane do klienta w ciągu 14 dni.

    Jeśli powyższe zasady nie odpowiadają Państwu prosimy o nie dokonywanie zakupów!

    Zwracany towar poprzez pocztę polską należy odesłać na adres: (kurierzy nie doręczają przesyłek na skrytki)

    SKLEP I LOVE CHI CHI
    al.Woj. Polskiego 35
    skr,pocztowa 16
    70-474 Szczecin 34

    Wszystkie przesyłki z poczty odbieramy w terminie do 14 dni prosimy więc cierpliwie czekać na przelew zwrotny.
    Zawsze potwierdzamy mailowo przyjęcie zwrotu towaru, więc proszę czekać na taką informacją.

    Prosimy nie pisać do Nas maili “czy zwrot jest odebrany, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy” – bo jest to zawsze potwierdzane mailowo, a przelewy robione zgodnie z ustawą do 14 dni od chwili przyjęcia zwrotu i na takie maile nie odpowiadamy!

    Sklep nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!

    Reklamacja towaru

    Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    1. Prześlij do nas produkt który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
    2. Reklamowany towar aby dotarł do właściwej osoby proszę wysłać na adres główny firmy SKLEP I LOVE CHI CHI The Broadway 28-29 W52NP London z dopiskiem – DZIAŁ REKLAMACJI.
    3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
    5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, do przesyłki nie zostanie dołączony opis szkody, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

    Facebook